איך קונים ב-WeFill?

אז איך אפשר לעשות חנות אפס פסולת אינטרנטית?
הרי חייבים לארוז את החומוס למשלוח – לא?
זה פשוט מאוד, אנחנו שולחים לכם את הסחורה באריזות רב פעמיות, אתם מעבירים את המוצרים לקופסאות או לצנצנות שלכם ובהזמנה הבאה אתם מחזירים לנו את האריזות.
כדי שהאריזות באמת יהיו רב פעמיות ולא ישכחו אצל לקוחות בבית אנחנו מבקשים פיקדון עבור אריזות החנות. (מידע נוסף על הפיקדון בהמשך העמוד)

חווית הקנייה

כאן הבחירה היא שלכם.

אם אתם רוצים לבצע הזמנה אונליין רגילה (בהתאם לאזורי משלוחים) אז היכנסו, הזמינו וחכו למשלוח. (בקנייה הראשונה חייבים לדבר איתי כדאי שנסגור פרטי משלוח, פיקדון וכולי)

אם מעדיפים משהו קצת יותר אישי אפשר למלא את ההזמנה אונליין ולדבר אתנו לגבי בקשות מיוחדת.

אפשר גם לתאם “שופינג בזום” לאחת הקניות הראשונות כדי להכיר את החנות. נסביר קצת על החנות, על המוצרים ונמלא ביחד את ההזמנה שלכם. לתאם “שופינג בזום”.

לתאם שופינג בזום

עזרו לנו לפתוח קווי משלוח נוספים וירוקים: אני רוצה שהמשלוחים יהיו עם מינימום טביעת רגל פחמנית ואשמח לעזרתכם.
אם אתם מכירים מישהו שנוסע מהאזור שלכם לדרום תל אביב, חולון או אזור באופן קבוע (לפחות פעם בשבוע) שמעוניין לקחת כמה חבילות עבור תשלום אנא תהיו איתי בקשר. כך נוכל לפתוח קו אליכם מהר יותר ועם מינימום השפעה סביבתית.

אריזות החנות

שקיות רב פעמיות
את האוכל היבש אנחנו שולחים לכם בשקיות בד.
ענת מ”סופר שק” עזרה לנו לייצר שקית שעונה על הצרכים של העסק. שקיות בד, ששומרות על האוכל בזמן המשלוח, שיחזיקו מעמד לטווח הארוך (שבאמת יהיו רב פעמיות) ושקל לכבס אותן.
זו הזדמנות טובה להגיד תודה לענת על התמיכה שלה. אם עדיין לא הכרתם את “סופר שק” כדאי שתכירו. 

ראה סופר שק

צנצנות זכוכיות

אוכל נוזלי, סבונים וחומרי ניקוי מגיעים אליכם בצנצנות זכוכית. ישנן שתי מידות של צנצנות, 580 מ”ל וליטר.
כאשר מקבלים משלוח, אתם מעבירים את המוצרים לצנצנות שיש לכם בבית, שוטפים את הצנצנות משאריות, שמים חזרה בקופסת קרטון ומוסרים אותן לשליח, עם קבלת המשלוח הבא.

קרטון למשלוח
בשלב הראשון, המשלוח מגיע אליכם בקרטון.
בהמשך, התכנית היא לעבור לפתרון רב פעמי למשלוחים אבל בינתיים נשמח אם תחזירו את הקרטונים לשימוש חוזר יחד עם האריזות כדי להפחית בזבל שאנו מייצרים.

ניקוי האריזות
ניקוי האריזות הינו חשוב מאוד.
למעט הקרטונים למשלוחים (שלצערי יצרכו ללכת למחזור/קומפוסט, אם אינם נקיים) כל האריזות עוברות ניקוי כאשר חוזרות לחנות. שקיות הבד עוברות כביסה, הצנצנות הולכות למדיח. 

הפיקדון על האריזות

חשוב לנו מאוד שהאריזות באמת יהיו רב פעמיות ושלא ישכחו אצל לקוחות בבית. לכן אנחנו מבקשים פיקדון עבור האריזות.
גובה הפיקדון הוא 60 ₪ והינו מבוסס על הערכת שווי האריזות הנדרשות לקנייה שבועית של משפחה.
אם אתם גרים לבד, אפשר לדבר איתי ונעשה הערכה אישית לפיקדון שלכם.

פיקדון האריזות הינו תשלום חד פעמי עם ההזמנה הראשונה שלכם.

איך משלמים את הפיקדון?
תשלום הפיקדון נעשה בזמן שאתם מבצעים את ההזמנה הראשונה שלכם – יש להוסיף “פיקדון האריזות” לסל.

מתי מקבלים את הפיקדון חזרה?
אנחנו משחררים את הפיקדון באחד משני המצבים:

  1. לאחר שנה אתם הופכים ל”לקוח ותיק”. זאת אומרת שכבר התרגלתם לשיטה של החנות, לרכז את כל האריזות אחרי שמעבירים לצנצנות שלכם, לשטוף את הצנצנות משאריות אוכל ולהחזיר אותם במשלוח הבא ולכן אין כבר צורך בפיקדון.
  2. אם מחליטים שלא רוצים להמשיך להיות לקוח תשלחו לי הודעה עם בקשה לשחרור הפיקדון. נארגן איסוף של האריזות שעדיין אצלכם ואשחרר את הפיקדון ברגע שהם אצלי.

Pop-up shops

מדי פעם אנחנו מתכננים לעשות חנות Pop-up באזורים שונים בארץ, גם להכיר אתכם וגם לאפשר לאנשים שלא גרים באזורי המשלוחים של החנות לקנות מוצרים אורגניים ואקולוגיים בתפזורת.

מה זאת אומרת?
אני אגיע עם רוב הסחורה שלי לנקודה מסוימת, למספר שעות ואתם מוזמנים לבוא עם האריזות שלכם לקנות ולהכיר אותי.

מתי יהיה Pop-up באזור שלי?
בגדול זה תלוי בכם.
אם אתם קבוצה של אנשים שמעוניינים שאבוא לאזור שלכם, תהיו איתי בקשר ויחד נחליט איפה ומתי זה יקרה.

ה-Pop-ups הקרובים
כרגע אין Pop-ups מתוכננים.

האירועים הקרובים: